مصدوميت جدی نیمار در جام جهانی (شکستگی مهره کمر نیمار)






نيمار

در بازی برزیل و کلمبیا حرکت غیر عمدی بازیکن کلمبیا روی نیمار باعث مصدوميت شدید این بازیکن ارزشمند برزیل شد و پزشکان بعد از معاینه او اعلام کردند مهره سوم کمر نیمار دچار شکستگی شده و او ادامه مسابقات جام جهانی را از دست داده است.

با اینکه برزیل از کلمبیا برد موجی از نگرانی تمام برزیل را فرا گرفت و هواداران برزیل در کنار بیمارستانی که نیمار در آن بود جمع شدند بازیکن کلمبیا که بخاطر این خطا از داور مسابقه کارت زرد هم دریافت نکرد تهدید به قتل شد.

پزشک نیمار اعلام کرده 4 تا 6 هفته نیمار نیاز به استراحت مطلق دارد.

صحبت های نیمار بعد از شکست سنگین برزیل از آلمان

به نقل از ايسنا، نيمار که چندين بار کنترل خود را از دست داد و به گريه افتاد، در ابتدا درباره فينال جام‌جهاني گفت: فکر مي‌کردم به فينال برسيم. باورم نمي‌شود که در فينال جام‌جهاني حضور نداريم اما اين مساله‌اي است که بايد با آن کنار آمد. پيش از اين گفته بودم که دوست دارم آرژانتين به فينال بيايد تا يک ديدار جذاب برابر آنها داشته باشيم. حالا که ما در فينال نيستيم اميدوارم که آرژانتين قهرمان جام‌جهاني شود؛ چرا که مسي و ماسکرانو دو هم‌تيمي‌ام در بارسلونا در اين تيم حضور دارند و دوست دارم که آنها قهرماني در جام‌جهاني را تجربه کنند.

مهاجم تيم ملي برزيل درباره مصدوميت خود در بازي با کلمبيا نيز گفت: اينجا نيامده‌ام تا در مورد مصدوميتم صحبت کنم. نزديک بود فلج شوم اما هيچ کينه‌اي از مدافع کلمبيا به دل ندارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:,ساعت 21:57 توسط طاها|



      قالب ساز آنلاین